Wednesday, February 18, 2009

BFFs


why can't i stop writing, it annoys me. sorry ah guys, im bored la. hmm i wish i was in another company. this firm is too boring. thanks Shina, you were supposed to be here with me man. bolehla aku borak borak dengan kau, lunch sama-sama, skip work and turun kl and lepak sana, chatting through YM eventhough duduk sebelah sebelah je. haiih thanksla wei *yawns* pastu sekarang aku sorang sorang kat sini macam orang tade keje (memang tade keje pun). kan best kalau kau ada, boleh lepak Haji Don sambil usha orang-orang kat sini pastu masuk office lambat heheh pastu camwhore dalam toilet, depan tangga waah banyak ah bende boleh buat kalau kau ada skali. tapi takpelah, ada hikmah kot aku tercampak sorang kat sini. boleh la aku meditasi kat office ni tiap-tiap hari since tade benda nak buat kan. anyways i miss old times la. zaman-zaman college heheh teringat aku, dari Sem1 sampai la Sem5, kelakar la wei. banyak sangat benda happened tak larat aku nak ingat. hmm like how we used to crave over cinema movies. bak kata Daus, tak pegi class takpe, tapi movie jangan terlepas haha kurang ajar kau Daus. and how our names naik dekat Pn.Wahida (if tak silap ah tu nama dia) punya bar list. pastu sebab kau kita 3 orang kene bebel lama and baik punya haha time tu aku rasa nak tumbuk je muka kau sebab tanya soalan meleret-leret hha. then kau ingat tak time aku kantoi MC dengan Miss Database tu? babi doh haha cuak gila aku. padan muka ah lepas tu kene present project tu sorang-sorang sampai ambik dekat sejam berdiri luar office dia sebab takut nak mengadap haha. hmm what else.. kau ingat tak kita slalu hantar assignments lambat? like really really lambat? pastu boleh chill lepak lepak lagi, bangang betul. and how we liked to walk from Uni to KLCC then BB then patah balik Uni haha haiih kau memang kawan sejati aku sampai mati la Shina :') anyways im not done yet, banyak gila doooh kenangan aku dengan kau. and remember the night we sleptover rumah Razi dengan Amin? how kita masak maggi goreng dengan chicken popcorns sambil layan Saw3 pastu tutup tutup mata sebab ngeri sangat? and how we watched 'The Blair Witch Project' and turun mamak pagi buta dengan baju tidur? haha oh yeaa pegi PD for Freedom Fest dengan our 2 other friends. and how kau and aku dengar unwanted sound from this room dari dapur? haha gross. pastu kau kene kacau dengan pak arab mabuk? perghh bongok je laki tak paham bahasa. urghh oh, jangan cakap kau lupa on what happened dekat Bedz haha malu akuu and how aku tak stop puking dekat club tu? kau punya pasal la aku bantai minum banyak termasuk air air kau. tak boleh blah dow time tu hengat apa dah. nasib baik kau sober kalau tak campur dengan bebelan kau memang makan penumbuk dow haha. and and the arab guy yang mabuk tetibe datang lepak sekali time kita dengan Soul semua, yang lepas dia peed dia nak salam kau tu? hahaha aku takleh tak gelak dow bila teringat apa jawapan dia masa aku tanya dia dari mana. bodoh. weh.. baru aku sedar betapa banyak gila aku tulis pasal kau ngan aku ni. layan layan haha shit, panjang umur kau. aku baru lepas dapat msg kau suruh call haha kau ni.. creepy dow.






alright, this one goes to my good friend. i gotta admit, aku rindu kau dow. honestly we've been through alot, like alot. and most of them are the best moments i've ever had. kau dulu, memang bestfriend sampai mati aku. kita suka berjalan, kalau dah start travel memang lupa daratan, nama pon obsession kan. well, you were a good travelling mate. sape lagi yang sanggup berjalan dengan aku bila bila saja aku nak? sape je yang sanggup gerak on time? no one weh. sape yang sanggup naik bas dari Pahang to Terengganu for 5 hours and tunggu 4 jam dekat bus station and lepas tu turun Pahang balik on the same day? sape lagi yang sanggup lepas all day travel, naik bas and tunggu dekat bus station 6-8 jam dengan aku kalau bukan kau? we had fun la kan. oh paling aku takleh lupa, kau la tulang belakang aku time panjat Gunung Tahan. perghh kalau tade kau boleh mati aku. sape je yang sanggup bazir energy dia sebab aku excited sangat nak naik gunung kalau bukan kau kan. and dengan kau la kita gerak 2 pulau serentak sampai balik lepas tu pun boleh gaduh hehe. and sape lagi yang sanggup naik train 8 jam dengan aku tanpa seats sebab kita tak beli ticket kalau bukan kau kan. pastu kau ingat tak, time jalan tengah malam kat Redang, kau dengan aku nampak 'benda' dekat hotel construction haha cuak doh pastu kau boleh lari lagi tinggal aku kurang ajar betul. and the best moment i've ever had with you time kat Pangkor. hahaha boleh gelak doh kalau ingat. haiih tu la, gatal sangat nak trekking skali ambik dah masuk hutan, tak reti nak cari jalan keluar. sampai trespassed kawasan airport. perghh time tu tuhan je tau betapa cuaknya aku sampai rasa nak kencing dalam boardshorts. yang paling tak tahan time nak cross landasan kapal terbang. kau siap suruh lari dua sama sama so that guard nanti ingat yang lari tu baboon haha. gila la time tu kalau nasib malang boleh melayang macam tu je la nyawa kene tembak dengan polis haih. even i had good times dengan Razi and Non. layan dow main ombak and masak depan chalet sampai kene sound haha. and and night jungle trekking yang Mat bawak, yang dia nak tunjuk something sampai aku rasa nak nangis. terima kasih la Mat. haih how i wish you could read this man. tapi takpelah, aku tau benda ni semua still fresh lagi dalam otak kau :)



4 comments:

  1. huhuhuh..aku ko x ingat ke??
    mis u 2 laaahh....

    ReplyDelete
  2. haha kenangan kau dgn aku, rahsia dooww. bahaya la kalau org tahu hehe

    ReplyDelete
  3. *cough-cough-cough-cough-cough*

    seriously i need benadryl now..sakit tekak dowhh! bluekk! :P

    ReplyDelete